בתקופת הסגרים בעקבות מגפת הקורונה, נוהלו במשרד הליכי גישור חברתי בהתנדבות ובעלות סמלית - ניתן לפנות אלינו לבחינת התאמה לפרויקט חברתי זה. 

הליכי גישור מאפשרים במקרים רבים, הגעה לפתרון מוצלח וקצר ללא עלויות משפט יקרות. הליכי הגישור מהווים חלופה לניהול הליך משפטי בבית המשפט. ישנם הליכים משפטיים בהם הגישור הוא חובה ובתי המשפט נוהגים להפנות צדדים לגישור בטרם יתפתח ההליך המשפטי.
הגעה להסכם גישור בהליך שהחל בתביעה משפטית מאפשרת לתובע לקבל החזר אגרה, לחסוך בניהול המשפט ולהגיע לתוצאות יצירתיות טובות שלא ניתן להגיע אליהן במסגרת פסק דין. 
לא אחת, נעזרים לקוחות המשרד ביכולת המשרד לסייע להם באמצעות הליך גישורי, אם זה בעניינים אישיים או בעניינים עסקיים/כלכליים. במקרים המתאימים, בהסכמת לקוחותינו, המשרד יוזם הליכי גישור ומצליחים להגיע להבנות והסכמות באופן יעיל, מהיר ובעלות מופחתת ללקוחותינו. המשרד מלווה את לקוחותיו בהליכים אלה, במקרים בהם בית המשפט מפנה לגישור.

הליכי גישור המנוהלים במשרד

במשרד מנוהלים הליכי גישור על ידי צדדים שבחרו בנמשרד לסייע להם להגיע לפתרון סכסוך מחוץ לבית המשפט ובהליך המבוסס על הסכמההצדדים מעלים את טענותיהם, משמיעים את דבריהם וצרכיהם ומקבלים שיקוף משפטי של המצב הקיים וניתוח של האפשרויות העומדות בפניהם, גם בחשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא שיכולה להוות פיתרון מוסכם ואפשרי.  במסגרת ההליך המשפטי בבית המשפט. 

הפתרונות שיכולים לעלות במסגרת הליך גישור, אינם מוגבלים לאפשרויות הניתנות להשגה במסגרת פסק דין, הם מבוססים על הסכמות ולא על החלטות של גורם שיפוטי. יש בכך יתרונות רבים לצדדים המתדיינים וכמובן חיסכון בזמן ובכסף. 

הליכי סיום העסקה בהסכמה

המשרד מאפשר למעסיקים ולעובדים לנהל בגישור הליכי סיום העסקה באופן שמאפשר להם להיפרד בהסכמה ובאופן מכבד.

המשרד מעניק ללקוחותיו (מעסיקים ועובדים) אפשרות לבצע הליכי סיום העסקה או התקשרות בהסכמה, כאשר מתנהל במשרד הליך גישורי לסיום היחסים שבין הצדדים באופן מוסכם ובו שני הצדדים יוכלו להיפרד, לסגור פרק אחד ולפתוח חדש באופן מכבד, החוסך מהצדדים מאבקים והוצאות.

עסקים שמעדיפים להפנות סכסוכים ואי הסכמות להליכי גישור, נהנים מחיסכון בעלויות ניהול הליכים משפטים ומתדמית חיובית.

מאמרים בנושאים אלה - קרא עוד

ליצירת קשר - השאר פרטים ונחזור אליך