לא בטוחים אם לפנות? ראו מקרים לדוגמא


כל מקרה ניתן לגישור אם יש צדדים שמגיעים בלב פתוח ונפש חפצה. 

הנה כמה מיקרים לדוגמא:

- אני נותן שירותי תרגום לחברות שונות, התחלתי לבצע תירגומים והשקעתי שעות, פתאום הודיעו לי שהעבודות לא נדרשות ולא רוצים לשלם לי, עד היום עבדנו מצוין ביחד ואני לא רוצה לפגוע ביחסי העבודה העתידיים אבל צריך את הכסף. 

- עזבתי דירה שכורה לא מזמן, בעל הבית מצא כבר דיירים חדשים והשארתי מפתח. פתאום קיבלתי טלפון שהחוזה החדש לא התחיל בגלל "המצב" ולכן נדרשתי להמשיך לשלם שכירות ולא קיבלתי בחזרה את השיקים שנתתי לביטחון.  

-  יש לי סופרמרקט שכונתי. לקוחות ותיקים שלי לא שילמו חובות שהצטברו, חשוב לי לשמור איתם על יחסים תקינים אבל העסק חייב לקבל כספים, מה לעשות?

- נתתי כבר שירות ללקוח ולבקשתו פרסתי את המחיר לתשלומים. הלקוח אומר שהוא לא יכול לשלם לי.
אני לא רוצה לשרוף גשרים אבל רוצה לדרוש את הכסף שמגיע לי. 

- אני וגרושתי לא מגיעים להבנות בקשר לילדים המשותפים שלנו, לא רוצים לריב יותר ובטח לא עכשיו, נשמח לעזרה.


אם יש לכם בעיות או שאלות אחרות בעקבות השלכות מצב הקורונה, ענייני עבודה, ביטוח לאומי, פיצויים ועוד, תוכלו לקרוא בדף מיוחד שהכנו או לפנות אלינו בשאלה ונחזור.